Opinia o mechaniku ważniejsza od jego certyfikatu! Jaki motor do gazu?

Opinia o mechaniku donioślejsza od jego certyfikatu!

Zawierzamy tym mechanikom, których sami sprawdzimy albo których zlecą nam znajomi.

Wyjaśnia się nawet, że entuzjastyczniej przebierzemy warsztat rekomendowany niż uwierzytelniany.

Z uwierzeniem do mechaników bywa różnie. Polscy prowadzący są na to zaufanie skazani, bo jak widać – znaczna część z nas podróżuje samochodami stosowanymi, notorycznie długoletnimi, które… po prostu się psują. Także znaczna część z nas nie ma pojęcia, co po prawdzie „pod miną piszczy”. Mamy natomiast duży wybór. Wedle Decyzyjnej Ewidencji i Nowin o Aktywności Oszczędnościowej samych małych zakładów mechaniki automobilowej jest dzisiaj w tym państwie 191 tysięcy.

– Z tego powodu zaplanowaliśmy przetestować, czym Polacy adresują się przy wyborze mechanika – mówi Marcin, którego celem jest nasilenie zaufania użytkowników i podniesienie dobrych pragmatyk firm w naszym kraju. Wyniki sondażu okazały się niezwykle przyciągające.
Przedni mechanik to spolegliwa osoba

W sondażu zadane pozostały dwa zapytywania tyczące się woli o wyborze mechanika samochodowego. W pierwszym z nich: „Co jest dla ciebie najistotniejsze przy wyborze mechanika samochodowego?”, aż 91 procent opiniodawców przebrało ripostę „zaufanie – oceny i polecenia”. Co pociągające, odpowiedź ta wyraźnie przegoniła naraz kryterium marki, a więc punkt, że dany serwis jest uwierzytelniany (na tę alternatywę zagłosowało jedynie 6 proc. ankietowanych), tudzież kryterium lokalizacji (3 proc. głosujących).

– Okazuje się więc, iż faktycznie nie poszukujemy zakładów, które są najbliżej naszego domku czy których jakość poręczają obrzeżne certyfikaty, ale takich, które cieszą się wytworną interpretacją i pozostały sprawdzone poprzez innych – mówi Marcin.

Akredytują to zarówno skutki drugiej części sondażu, w której ponad połowa ankietowanych odznaczyła, iż woląc dany zakład, na początku kontroluje, co sądzą o materie internauci i znajomi (66 proc.), ewentualnie wypróbowuje go osobiście (30 proc.).

Michał dorzuca, iż szczególnie dla małych i pospolitych zakładów usługowych odmowne interpretacje mogą stać się wprost kolcem do trumny. Fakt ten niejednokrotnie użytkuje rywalizacja, która np.. zamieszcza w Internecie sztuczne przeczące oceny.
Solidność i uczciwość mechanika – to kalkuluje się!

Posiadacze korporacji zajmujących się naprawą wozów dobrze przekazują sobie sprawę z tego, że wsparcia są najlepszą reklamą. Przekazaniem Tomasza, posiadacza serwisu Mecha z Ząbkowic, można je zdobyć zaledwie w jeden sposób – rozpatrując klienta uczciwie.
– Należy reperować tak, jakby się to czyniło dla samego siebie, czyli solidnie i uczciwie – mówi Tomasz. – Przenigdy dla przykładu nie nakłaniamy delikwentów na wymianę części, które nie są przy tym zagospodarowane, natomiast cierpliwie oznajmiamy, jak wiele jeszcze kilometrów może z nimi przejechać, zanim powinno się będzie je wymienić – dorzuca możnowładca Tomasz.

Jaki motor do gazu?

Sławę instalacji Lpg w tym państwie nie maleje. Kraj nad Wisłą jest jednym z wiodących krajów w Europie w ilości aut zasilanych tzw. „błękitnym paliwem”. Rozstrzygają o tym oczywiście względy gospodarcze, bo między innym dzięki niskiej banderoli, zapłata litra gazu wynosi mniej niż połowę ceny benzyny 95-cio oktanowej. O jak wiele względnie każdy silnik benzynowy można przeistoczyć na zasilanie gazowe, to nie w kółko Macieju taka operacja jest opłacalna, bowiem razem z narastającymi wymaganiami w kwestii osiągów i emisji mieszanek wrogich, komplikacja nowoczesnych jednostek pędnych wymusza niezwykle wysoką cenę organizacji do zasilania opcjonalnego, albo w tej chwili okazuje się destruktywna dla napędu naszego automobilu.

Wtrysk pośredni benzyny- wtryskiwacze (element podający paliwo do silnika) są umiejscowione w kolektorze wciągającym, w pewnej odległości od komory kremowania i paliwo dostaje się do walca przez zawory ssące już jako mieszanina z powietrzem. Wtrysk bezpośredni etyliny do walców to w następnej kolejności rozwikłanie, gdzie wtryskiwacze znajdują się szczerze w głowicy napędu, nad poruszającym się stęporem. Takie usytuowanie, w pobliżu komory kremowania powoduje – zobacz – http://tasmy-pakowe-z-nadrukiem.pl/tasmy-z-nadrukiem.html – prawdziwe opalanie się wtryskiwaczy, o ile użyjemy najbardziej słynną obecnie instalację gazową 4. generacji z wtryskiwaczami gazowymi pomieszczonymi w kolektorze wciągającym i wtryskiwacze benzynowe zostaną wyłączone, spowoduje to ich błyskawiczne przegrzanie i uszkodzenie. Problem ten nie występuje w motorach o wtrysku niebezpośrednim. Odmotaniem dla wtrysku towarzyskiego jest instalacja gdzie podczas robocie z najobszerniejszym brzemieniem termicznym (duże prędkości obrotowe, porywcze przyspieszanie) zużywana jest również benzyna studząc czasami wtryski, wprawdzie łączny rozrachunek jest taki, iż auto eksploatuje przykładowo 7 l gazu i 3-4 l benzyny na 100km, a więc ekonomizację jest mniejsza, a i koszt samej instalacji większy. Istnieje w tym przypadku dodatkowo instalacja Lpg raczej znakomita, materiał tzw. 6. generacji. Wprowadzona parę lat w przeszłość poprzez markę Vialle, użytkuje do własnej pracy jedynie magistralę wtrysku benzyny, a więc działa na tej samej przesadzie i tych samych wtryskiwaczach. Automobil może stać się uruchamiany wnet na zasilaniu gazowym i istotnie etylina może służyć jedynie awaryjnie. Wydatek samej eksploatacji jest niewielki, przez wzgląd na właściwie zerowe zniszczenie benzyny, wprawdzie wartość instalacji dla silnika czterocylindrowego to już coś koło tego 8 tys. zł. Ogólnie rzecz biorąc, ażeby oszczędzać na bani, powinno się stronić od napędów z niewyniosłym wtryskiem.
Konstrukcja głowicy dzielna na powiększone temperatury spalania, z niespecjalnie małą ilością zaworów. Podczas pracy napędu na bani, temperatura zapłonu jest troszkę większa niż w przypadku etyliny. W co poniektórych motorach wyjaśnia się, iż po przejechaniu kilkunastu-kilkudziesięciu tysięcy kilometrów produkt gniazd zaworowych i samych zaworów poddaje wypaleniu i przydatny jest kosztowny remont, który jest tym kosztowniejszy im więcej motor posiada wałków i wzmiankowanych zaworów. W ewaluacji jak nasz silnik toleruje zasilanie gazem pomocne będą cenzurki renomowanych warsztatów, które do niektórych silników wprost odtrącają zestawu instalacji. Kompania Prins, jeden z przywódców w sferze autogazu opublikowała dodatkowo ewidencję silników- tzw. ewidencję prinsa, w których jej scedowaniem istnieje podwyższone ryzyko niedociągnięcia głowicy.
Hydrauliczna kalibracja zaworów napędu. Wspólnie ze zmęczeniem jednostki pędnej luz w systemie rozrządu podnosi się i musi być bezustannie kompensowany. Na bani dzieje się to prędzej, też w tych motorach, których głowice dobrze wytrzymują Lpg. W wypadku kalibracji hydraulicznej dokonuje się to samoczynnie przez dopływowe popychacze. W motorach z regulacją manualną trzeba o tym zdawać sobie sprawę i dopełniać obserwacji nagminniej niż przy zasilaniu tylko benzynowym. Doskonałym wzorem napędów wymuszających pod tym względem są jednostki Subaru, które są zatrudnieni na gazie dość dobrze, ale wymagają częstej regulacji zaworów. Jest to do tego stopnia krępujące, iż motocykle te mają strukturę rodzaju pięściarz (tłoki pracują w poziomie) i do regulacji na ogół trzeba rozszerzać silnik. Istnieją również samochody, w których nieświadoma kalibracja zaworów jest prosta bądź jest wymuszana nadzwyczaj sporadycznie np.. starsze siniki Nissana.
Brak turbodoładowania. Jest to problem sporo mniejszy niż kilkanaście lat temu. Motor z turbosprężarką ma swoiste wymuszania w sprawie zapotrzebowania w paliwo. W razie włączenia doładowania, konieczne jest bezceremonialne nasilenie porcje paliwa. W obecnej chwili wykorzystywane składniki w dobrych instalacjach Lpg zaradzą temu zadaniu, mimo to napęd bez turbosprężarki łatwiej i niedrogiej jest zagazować.

Reasumując, najwspanialsze konstrukcje do inscenizacji w zasilanie lotne to napędy dziadka typu o małym pułapie gmatwanin, Wypada także zdawać sobie sprawę, iż taka modyfikacja w największym stopniu się opłaca w sporych jednostkach, gdzie zużycie benzyny jest duże, wtenczas oszczędności są istotne i amortyzacja kosztów instalacji przebiega ekspresowo.

Leave a comment